سلام به همه دوستان و همکاران گرامی
خداوند منان را شاکرم که بر من منت نهاد تا بخشی از عمر خویش را در جمع با صفا و پر محبت شما همکاران گرامی سپری کنم، به یقین ادعا میکنم که در طول این مدت بهره فراوانی از آموزه های انسانی، اخلاقی، علمی و فنی شما مدیران توانمند و همکاران پرتلاش و اندیشمند محترم نصیب اینجانب شده است. ضمن عرض سپاس و قدردانی از الطاف شما دوستان و همکاران گرامی از خداوند متعال نعمات بی کران و استمداد و پشتیبانی برای شما عزیزان آرزومندم. با توجه به بازشستگی اینجانب از تاریخ 96/07/01 در خدمت شما عزیزان نخواهم بود. با امید به اینکه از صمیم قلب قصور اینجانب را بخشیده و این حقیر را حلال فرمایید ، همگی شما را به خداوند بزرگ می سپارم.
با سپاس
دبستان پسرانه هوشمند ادب لردگان...ما را در سایت دبستان پسرانه هوشمند ادب لردگان دنبال میکنید
برچسب: بازنشستگی, نویسنده: بازدید: 31