دبستان پسرانه هوشمند ادب لردگان

خرید بک لینک

حلول ماه شعبان

ماه میلاد حضرت سیدالشهدا(ع)

ماه میلاد حضرت ابوالفضل(ع)

ماه میلاد امام سجاد(ع) ماه میلاد حضرت علی اکبر(ع)

ماه میلاد امام زمان(عج)

را خدمت شما و خانواده محترم و بزرگوارتان تبریک عرض می کنم ـ دبستان پسرانه هوشمند ادب لردگان...

ما را در سایت دبستان پسرانه هوشمند ادب لردگان دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 10 تاريخ: يکشنبه 4 ارديبهشت 1401 ساعت: 5:07

دبستان پسرانه هوشمند ادب لردگان...

ما را در سایت دبستان پسرانه هوشمند ادب لردگان دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 12 تاريخ: يکشنبه 4 ارديبهشت 1401 ساعت: 5:07

دبستان پسرانه هوشمند ادب لردگان...

ما را در سایت دبستان پسرانه هوشمند ادب لردگان دنبال می‌کنید

برچسب: بسکتبال, نویسنده: بازدید: 49 تاريخ: پنجشنبه 23 آذر 1396 ساعت: 20:13

خدای مهربونم !!!وقتی قلبهایمان کوچکتر از غصه هایمان میشـــــــود...وقتی نمیتوانیم اشکهایمان را پشت پلکهایمان مخفی کنیم...و بغض هایمان پشت سر هم میشکند...وقتی احساس میکنیم بدبختی ها بیشتر از سهممان است...و رنجها بیشتر از صبرمان...وقتی امیدها ته میکشد و انتظارها به سر نمیرسد...وقتی طاقتمان طاق میشود و تحملمان تمام...آن وقت است که مطمئنیم به تو احتیاج داریم و مطمئنیم که توفقط تویی که کمکمان میکنی...آن وقت است که تو را صدا میکنیم...تو را میخوانیم...آن وقت است که تو را آه میکشیم...تو را گریه میکنیم...تو را نفس میکشیم...وقتی تو جواب میدهی...دانهدانه اشکهایمان را پاک میکنی و یكییكی غصهها را از توی دلمان برمیداری...گره تكتك بغضهایمان را باز میکنی و دل شكستهمان را بندمیزنی....سنگینیها را برمیداری و جایش سبکی میگذاری و راحتی...بیشتر از تلاشمان خوشبختی میدهی و بیشتر از لبها لبخند...خوابهایمان را تعبیر میکنی , دعاهایمان را مستجاب و آرزوهایمان را برآورده...!خداوندا !تنها تو را صدا میکنیمو فقط تو را می خوانیم ...موضوعات مرتبط: دانستنی ها دبستان پسرانه هوشمند ادب لردگان...ادامه مطلب

ما را در سایت دبستان پسرانه هوشمند ادب لردگان دنبال می‌کنید

برچسب: قلبهایمان, نویسنده: بازدید: 50 تاريخ: پنجشنبه 23 آذر 1396 ساعت: 20:13

بنام خداوند بخشنده مهربانسلام به همه دوستان و همکاران گرامیخداوند منان را شاکرم که بر من منت نهاد تا بخشی از عمر خویش را در جمع با صفا و پر محبت شما همکاران گرامی سپری کنم، به یقین ادعا میکنم که در طول این مدت بهره فراوانی از آموزه های انسانی، اخلاقی، علمی و فنی شما مدیران توانمند و همکاران پرتلاش و اندیشمند محترم نصیب اینجانب شده است. ضمن عرض سپاس و قدردانی از الطاف شما دوستان و همکاران گرامی از خداوند متعال نعمات بی کران و استمداد و پشتیبانی برای شما عزیزان آرزومندم. با توجه به بازشستگی اینجانب از تاریخ 96/07/01 در خدمت شما عزیزان نخواهم بود. با امید به اینکه از صمیم قلب قصور اینجانب را بخشیده و این حقیر را حلال فرمایید ، همگی شما را به خداوند بزرگ می سپارم.با سپاس دبستان پسرانه هوشمند ادب لردگان...ادامه مطلب

ما را در سایت دبستان پسرانه هوشمند ادب لردگان دنبال می‌کنید

برچسب: بازنشستگی, نویسنده: بازدید: 31 تاريخ: پنجشنبه 23 آذر 1396 ساعت: 20:13

صفحه بندی