
xa0 خدای مهربونم !!! وقتی قلبهایمان کوچکتر از غصه هایمان میشـــــــود... وقتی نمیتوانیم اشکهایمان را پشت پلکهایمان مخفی کنیم... و بغض هایمان پشت سر هم میشکند... وقتی احساس میکنیم بدبختی ها بیشتر از سهممان است... و رنجها بیشتر از صبرمان...وقتی امیدها ته میکشد و انتظارها به سر نمیرسد... وقتی طاقتمان طاق میشود و تحملمان تمام... آن وقت است که مطمئنیم به تو احتیاج داریم و مطمئنیم که تو فقط تویی که کمکمان میکنی... آن وقت است که تو را صدا میکنیم... تو را میخوانیم... آن وقت است که تو را آه میکشیم... تو ...
ادامه مطلب
xa0 خدای مهربونم !!! وقتی قلبهایمان کوچکتر از غصه هایمان میشـــــــود... وقتی نمیتوانیم اشکهایمان را پشت پلکهایمان مخفی کنیم... و بغض هایمان پشت سر هم میشکند... وقتی احساس میکنیم بدبختی ها بیشتر از سهممان است... و رنجها بیشتر از صبرمان...وقتی امیدها ته میکشد و انتظارها به سر نمیرسد... وقتی طاقتمان طاق میشود و تحملمان تمام... آن وقت است که مطمئنیم به تو احتیاج داریم و مطمئنیم که تو فقط تویی که کمکمان میکنی... آن وقت است که تو را صدا میکنیم... تو را میخوانیم... آن وقت است که تو را آه میکشیم... تو ...
ادامه مطلب